MUMBAI – Önde gelen otomobil üreticilerinden Tata Motors, ticari araç müşterilerine yenilikçi dijital finansman çözümleri sunmak üzere HDFC Bank ile bir ortaklık kurduğunu duyurdu. Bu işbirliği, Tata Motors’un çevrimiçi satış platformunu ve e-Guru uygulamasını kullanan ve araç satın alma sürecini kolaylaştırmayı amaçlayan entegre bir dijital ekosistem sunuyor.
İki şirket arasındaki mutabakat anlaşması (MoU), kamyonlar ve otobüsler de dahil olmak üzere çok çeşitli ticari araçlara hitap edecek ve benzersiz ihtiyaçlarını karşılamak için özel olarak tasarlanmış finansal hizmetler aracılığıyla müşteri katılımını artıracak. Jaguar Land Rover’ın sahipliği ve çeşitli ülkelerdeki operasyonları da dahil olmak üzere önemli bir uluslararası varlığa sahip olan Hindistan’ın önde gelen otomobil şirketi Tata Motors, müşteri odaklı tekliflerini genişletmeye kendini adamıştır.
Sırasıyla Tata Motors ve HDFC Bank yöneticileri Rajesh Kaul ve Balaji Varma, bu ortaklığın özelleştirilebilir finansal seçenekler sunarak araç satın alma deneyimini zenginleştirmek üzere tasarlandığını doğruladı. Müşteriler, bu hizmetlere hem Tata Motors’un çevrimiçi platformu hem de mobil uygulama e-Guru üzerinden erişmenin rahatlığı ve esnekliğinden yararlanacak.
Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.