Netflix’in (NFLX) eş CEO’su Ted Sarandos Pazartesi günü UBS Global TMT Konferansında şirketin genişleme için önemli bir potansiyele sahip olduğunu belirtti.
Sarandos, hazırladığı bildiride, yayın hizmetinin şu anda ücretli katmanında aylık “yaklaşık 15 milyon” aktif aboneye sahip olduğunu ve eğlence tekliflerinin çeşitliliğini genişletmeyi dört gözle beklediğini belirtti.
Ayrıca Netflix, reklam yoluyla gelir kaynaklarını artırmanın yollarını araştırıyor.
Sarandos, “Filmlerimizle, televizyon programlarımızla ve elde ettiğimiz büyümeyle gurur duyuyorum, ancak sunduklarımızı geliştirmek için hala önemli bir ilerleme potansiyeli olduğuna inanıyorum” dedi. “Bunu, yatırım yaptığımız içeriklerle izleyici etkileşiminin artmasıyla gözlemliyoruz.”
Sarandos sözlerini şöyle sürdürdü: “Gelir kaynaklarımızı reklamları da dahil ederek büyütmeyi ve reklam destekli katmanımızdaki abone sayısını artırmayı hedefliyoruz.” “Şu anda yaklaşık 15 milyon aylık aktif kullanıcımız var. Bu sayı Mayıs ayında 5 milyondu. Bu da yaşadığımız hızlı büyümeyi gösteriyor.”
Sarandos, Netflix’teki reklamverenlerin kendilerini izleyicilerin sevdiği markalarla mümkün olduğunca yakınlaştırmaya çalıştığı görüşünde ve bunun gerçekleşme olasılığının Netflix’te küresel olarak diğer platformlardan çok daha fazla olduğunu iddia ediyor.”
Bu makale yapay zeka yardımıyla üretilmiş, çevrilmiş ve bir editör tarafından gözden geçirilmiştir. Daha fazla ayrıntı için Hüküm ve Koşullarımıza bakın.